środa, 27 sierpnia 2014

Słoiczek i kubeczek

Witajcie choć może bardziej dobry wieczór:),

   Ostatnio różnie tutaj bywam. Powód .... trudno określić, bo pomimo tej niepogody, która powinna sprzyjać robótkom to potem inne rzeczy wychodziły lub dalej wychodzą, ale co tam. Zastanawiałam się co dziś wam pokazać. Dlaczego? Po prostu wzięłam się za przyozdabianie słoiczka i kubka po nutelli. Trochę mnie to przechrzciło. Bo moje doświadczenie z serwetką jest marne, ale co tam wzór mi się spodobał i stwierdziłam co tam najwyżej.
    Zatem słoiczek nawet wyszedł. W obu przypadkach by podkreślić bardziej wzór musiałam pomalować środek bo wcześniej nie uczyniłam tego na zewnątrz:). Za to kubeczek no cóż na zdjęciach tego nie widać może, ale trochę marszczeń mi się zrobiło, próbowałam ratować malować kilkakrotnie może jeszcze to zrobię ... :)

Tyle dziś jutro też może wpadnę tutaj z czymś:)
PODPIS

4 komentarze:

  1. Ja nie mam kompletnie pojęcia o decu,ale każda zmiana zwykłych rzeczy na niezwykłe jest superowa;)
    Wzór swietny,uwielbiam łowickie wzory,więc dla mnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te łowickie wzory wszystko wybaczą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).