środa, 6 sierpnia 2014

Kolejna podusia :)

Witajcie,

      Od czego by tu zacząć? Może od tego, że ostatnio odkryłam nowy dla mnie wzór. Nazywa się on wzorem bawarskim. Nie powiem czasochłonny jest, bo tyle podwójnych słupków to jeszcze nie robiłam. Do rzeczy może:).

     Przy okazji szydełkuje już od jakiegoś czasu, a nigdy do tej pory nie opisywałam jakiej włoczki używałam. Zatem poprawiam się i w tym przypadku była to włóczka jeans. (Czego może zdjęcie dokładnie nie oddawać  - kolor żółty i łososiowy ). Drugą była włóczka dora koloru szmaragdowego.


      Wzór z lewej strony wygląda tak. Nawet zastanawiałam się przez moment, czy nie posłużyć się tą stroną. Jednak ona nie oddaje klimatu wzoru:).
    Trochę mi zajęło szydełkowanie, ale warto było. Mam nadzieję, że podzielacie moje odczucie:). Przy okazji wzór można znaleźć tutaj i drugą część tutaj.
PODPIS

18 komentarzy:

  1. Ale superowy wzorek . Powiem że jestem w szoku , pamietam Twoje pierwsze prace szydełkowe nie tak dawno jeszcze a tu takie cudo i tak skomplikowany wzorek. Gratuluję masz talent !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wzór to on tylko na początku wygląda na skomplikowany, jest całkiem prosty i dziękuję bardzo za tak miłe słowa:).

      Usuń
  2. Asienko , ale Ci idzie to szydelkowaie :) Bardzo mi sie podoba ! Ja juz sie nie moge doczekac zimy keidy zlapie za szydelko i bede dziergac i dziergac ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta pora roku bardzo temu sprzyja:), ciekawa jestem co u Ciebie powstanie:) i dziękuję.

      Usuń
  3. Poszewka jest cudna! Świetny wzór i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna podusia, taka kolorowa a wzór ciekawy. Wygląda super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała podusia :-) Piękny wzór - rewelacyjnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Bożesz jakie cudo !!!!!!!! Przepiękna, nie moge się napatrzeć ! Aleś zdolna jesteś kobietko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna, tak szybko nauczyłaś się szydełkować takie cuda! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wzór :) Świetnie go wyszydełkowałaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też poduszka bardzo przypadła do gustu ;) Też lubię takie szydełkowe, kolorowe dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poszewka można by rzec IDEALNA...takie ciepłe jesienne już kolorki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).